کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دلیل بارش‌های شدید و مستمر از مردم انتظار داریم از سفرهای غیر ضروری در این ایام در راههای مواصلاتی استان خودداری کنند.

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و ورود سامانه جدید بارشی از ظهر امروز سه شنبه به این استان شاهد شدت این بارش‌ها در بسیاری از نقاط استان هستیم که با این وضعیت احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

حق لطفی افزود: به دلیل شدت بارندگی در اکثر راه‌های استان از مردم انتظار داریم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش هواشناسی این جبهه بارشی تا فردا چهارشنبه ادامه دارد و به صورت شدیدتر فعال می‌شود و پس از آن شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: ۲۶ راهدارخانه استان به همراه ۳۵۰ راهدار و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای امداد رسانی احتمالی و بازگشایی مسیرها و نیز مقابله با حوادث ناشی ازپیش بینی بارش‌های سیل‌آسا در سطح استان درآماده باش کامل قرار دارند و در نقاطی که احتمال جاری شدن سیلاب و رانش زمین وجود دارد مستقر شده اند.

حق لطفی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان قزوین و تمام استان‌های کشور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.