قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دلیل بارش‌های شدید و مستمر از مردم انتظار داریم از سفرهای غیر ضروری در این ایام در راههای مواصلاتی استان خودداری کنند.

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و ورود سامانه جدید بارشی از ظهر امروز سه شنبه به این استان شاهد شدت این بارش‌ها در بسیاری از نقاط استان هستیم که با این وضعیت احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

حق لطفی افزود: به دلیل شدت بارندگی در اکثر راه‌های استان از مردم انتظار داریم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش هواشناسی این جبهه بارشی تا فردا چهارشنبه ادامه دارد و به صورت شدیدتر فعال می‌شود و پس از آن شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: ۲۶ راهدارخانه استان به همراه ۳۵۰ راهدار و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای امداد رسانی احتمالی و بازگشایی مسیرها و نیز مقابله با حوادث ناشی ازپیش بینی بارش‌های سیل‌آسا در سطح استان درآماده باش کامل قرار دارند و در نقاطی که احتمال جاری شدن سیلاب و رانش زمین وجود دارد مستقر شده اند.

حق لطفی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان قزوین و تمام استان‌های کشور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.