سرخپوشان تهرانی نیمه اول دیدار برابر ذوب آهن را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی(۱۶ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

شاگردان کالدرون که تا حدودی از صدر جدول فاصله گرفته بودند برای کم کردن این فاصله به مصاف تیمی رفتند که سرمربی اش مثل کالدرون وضعیت مستحکمی روی نیمکت ندارد و سه امتیاز می توانست تضمین کننده ادامه حضور وی باشد.

با این حال اکثر دقایق تیم اول در اختیار پرسپولیس بود و این تیم صاحب موقعیت های زیادی شد که ثمره آن یک گل و یک تیر دروازه بود. در دقیقه ۱۴ این دیدار مدافع و دروازه بان ذوب آهن روی علی علیپور مرتکب خطای پنالتی شدند که این ضربه را دو دقیقه بعد مهدی ترابی به گل تبدیل کرد.

در ادامه سرخپوشان نمایش بهتری از حریف داشتند و یک بار توسط وحید امیری توپ را به تیر دروازه زدند و یک بار هم در ثانیه های پایانی نیمه اول در یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت شدند که ضربه علیپور پس از برخورد به بازیکن حریف راهی کرنر شد و ثمری برای سرخپوشان نداشت تا نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم تهرانی به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.