سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم اما باید تلاش بیشتری برای موفقیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر استقلال تهران گفت: فردا با تیمی بازی داریم که یکی از بزرگان فوتبال ماست. البته بازیکنان ما جوان هستند، انگیزه زیادی دارند و به هم کمک می کنیم تا بتوانیم از ارائه یک فوتبال زیبا لذت ببریم.

وی تاکید کرد: امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی قابل قبول و منطقی را برابر استقلال انجام دهیم. تا هم به هدف مان دست پیدا کرده و هم تماشاگران شاهد یک بازی تماشایی باشند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این پرسش که استقلال در هفته های اخیر با استرس به مصاف حریفانش می رود، گفت: استقلال روی زمین فوتبال بازی می کند، بازی سازی آنها از عقب است، نفرات خوبی دارند، اگرچه در لیگ نتایج خوبی کسب نکردند اما در جام حذفی موفق بودند و این پیروزی ها باعث شده استرس از تیم بیرون برود. البته ما تیم استقلال را به خوبی آنالیز کردیم، نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده و به بازیکنان مان گوشزد کرده تا بتوانیم یک بازی قابل قبول ارائه دهیم.

وی در مورد تغییر ورزشگاه از شهرقدس به آزادی گفت: این موضوع را باید مدیریت توضیح دهد، طبق قراری که گذاشته ایم بازی هایی که ما میزبان استقلال و پرسپولیس هستیم نمی توانیم در ورزشگاه اکباتان پذیرای آنها باشیم بنابراین قرار شد در ورزشگاه شهدای شهر قدس بازی کنیم که بعد از صحبت هایی که انجام شد این بازی به ورزشگاه آزادی انتقال یافت.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا بدهکاری باعث شد شما میزبان استقلال در ورزشگاه آزادی باشید؟ گفت: هر تیمی در هر ورزشگاهی بازی می کند باید هزینه آن را پرداخت کند اما اجازه دهید مدیریت به این موضوع بپردازد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که استقلال در چند بازی گذشته در دقایق پایانی بازی های خوبی ارائه کرده، آیا برنامه ای برای این دیدار و دقایق پایانی اش دارید گفت: در فوتبال طبیعی است، تیم های بزرگ به دنبال فشار آوردن و زدن گل هستند ما مجبوریم این بازی را مدیریت کنیم. برنامه خاصی برای این موضوع نداریم و باید ببینیم شرایط بازی به کجا خواهد کشید اما در مجموع با آنالیزی که از استقلال کرده ایم اجازه گلزنی به آنها نمی دهیم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که تیم استقلال این روزها مهاجمان زهرداری ندارد و هافبک هایش بیشتر گلزنی می کنند، گفت: ما روی بازی خودمان تکیه داریم و سعی می کنیم نفرات کلیدی استقلال را مهار کنیم تا بتوانیم به برتری دست یابیم. برای ما مهم نیست چه کسی از استقلال می خواهد گلزنی کند مهم آن است که این تیم را کنترل کرده و اجازه گلزنی به آنها ندهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم تان راضی هستید یا خیر، گفت: از لحاظ فنی راضی هستم اما بازیکنانم جوان و کم تجربه هستند اما مطمئن باشید آنها روز به روز بهتر خواهند شد.

سرمربی سایپا در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی را مقابل استقلال در اختیار ندارید، گفت: خوشبختانه محروم نداریم ولی علی یاری تنها مصدوم ماست که چند هفته ای نمی تونیم او را در اختیار داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.