رسول خطبیی و محمد نصرتی، سرمربیان تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و گل ریحان البرز به محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیم‌های خود محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون، آرای خود را درخصوص دیدارهای جام حذفی صادر کرد که به شرح زیر است:

* دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ماشین‌سازی تبریز، تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، اهانت به بازیکن حریف و فحاشی به داور بازی رخ داد. تیم ماشین‌سازی تبریز به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است (این رأی قابل تجدید نظر است).

* بهزاد بشتایم، مربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر ورود به زمین، فحاشی و تهدید داوران منجر به اخراج وی شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر، و از حیث محرومیت قطعی است.

* تیم خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و ورود به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* در مسابقه تیم‌های قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان و از سوی تماشاگران تیم قشقایی، تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* فرجی عضو هیئت مدیره باشگاه قشقایی به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به ناظر فدراسیون در دیدار برابر شهرخودرو مشهد، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های گل ریحان و استقلال برگزار شد و از سوی محمد نصرتی سرمربی گل ریحان، تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد، روی داد. نصرتی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد(این رأی قابل تجدیدنظر است).

* حسین خانبان آنالیزور تیم گل ریحان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قابل تجدیدنظر است). همچنین محمدرضا فلاح تدارکات تیم گل ریحان به خاطر فحاشی و هل دادن داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قابل تجدیدنظر است).

* تیم گل ریحان به دلیل داشتن هفت بازیکن اخطاری، باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.