زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که شانس صعود الاتحاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از این تیم اصفهانی نیست.

زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شانس تیمش برای عبور از الاتحاد، آن هم در شرایطی که آنها بازی رفت را واگذار کردند، گفت: ما در شرایطی برابر الاتحاد قرار گرفتیم که بازی رسمی انجام نداده بودیم و از طرفی به شرایط آب و هوایی امارات عادت نداشتیم. این مسائل باعث شد در حد انتظار نباشیم، ولی حالا برای بازی برگشت شناخت بیشتری از الاتحاد داریم و می‌توانیم نمایش بهتری نسبت به بازی رفت داشته باشیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند شانس صعود تیم عربستانی به مرحله بعد بیشتر از ذوب‌آهن است، خاطر نشان کرد: من چنین نظری ندارم و شانس صعود آنها را بیشتر نمی‌دانم. الاتحاد آنقدرها هم تیم پرقدرتی نیست و ما در مراحل قبلی النصر و الغرافه را شکست دادیم که از الاتحاد قوی‌تر بودند. من خیلی امیدوارم که از این مرحله عبور کنیم.

نیک‌نفس در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی رشید مظاهری، اوساگوآنا و محمدرضا حسینی ذوب‌آهن را تضعیف نکرده است، عنوان کرد: آنها بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هستند که برای‌شان آرزوی موفقیت دارم، ولی تیم ما بازیکنان خوبی را به عنوان جانشین این سه بازیکن در اختیار دارد. امسال دانیال اسماعیلی‌فر به تیم ما برگشته است که فصل گذشته فوق‌العاده بود، محمدباقر صادقی را در خط دروازه داریم و یک مهاجم نیجریه‌ای خوب هم به تیم‌مان اضافه شده است که کیفیت خوبی دارد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه آنها امسال تیم خوبی دارند، تصریح کرد: تیم ما از نیم‌فصل سال گذشته شرایط خوبی پیدا کرد و اعتقادم این است که در فصل جدید مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.