لوکاس هرناندس، مدافع جدید باواریایی‌ها می‌گوید هدف اصلی‌اش در این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکاس هرناندس که در این تابستان پس از پنج فصل حضور در اتلتیکومادرید با قراردادی پنج ساله به ارزش ۸۰ میلیون یورو به طور رسمی به بایرن مونیخ پیوست و گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب گرفت، در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» درباره پوشیدن پیراهن شماره «۲۱» سرخپوشان مونیخی اظهار داشت: این افتخار بزرگی برای من است که شماره پیراهن فیلیپ لام به من رسید، کاپیتان موفق تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ و سال‌های اخیر بایرن مونیخ. می‌دانم که شماره «۲۱»، شماره‌ای مهم در این باشگاه است.

این مدافع فرانسوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من به خوبی خودم را با شرایط شهر مونیخ وفق داده‌ام. من اینجا با همسر آملیا و پسرم مارتین هستم و آرامش داریم. زندگی در مونیخ فوق‌العاده است. تنها مشکلم یادگیری زبان آلمانی است که کمی آزارم می‌دهد اما روز به روز بهتر می‌شوم.

هرناندنس همچنین درباره رقم انتقالش که برخی به آن انتقاد دارند، اظهار داشت: من اصلاً با این رقم مشکلی ندارم و هیچگونه فشاری را حس نمی‌کنم و نمی‌خواهم فکرم را مشغول این مسائل کنم. تنها سعی می‌کنم روی بازی‌ خودم تمرکز کنم.

وی در خصوص اهدافی که در بایرن مونیخ آن را دنبال خواهد کرد نیز خاطرنشان کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ قطعاً هدف بزرگم خواهد بود. رسیدن به این هدف سخت خواهد بود، اما بایرن همیشه یکی از مدعیان کسب جام بوده است. برای رسیدن به این هدف هم تمام تلاشم را به کار خواهم بست و این باعث افتخارم خواهد بود که این کار را با یکی از بهترین باشگاه‌های جهان انجام دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.