باشگاه پرسپولیس بلیت حضور سرمربی جدید این تیم همراه با دستیاران خود در تهران را در سکوت کامل خبری تهیه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس به توافقات نهایی لازم با گابریل کالدرون رسیده است تا این مربی آرژانتینی هدایت قهرمان سه دوره متوالی فصول گذشته لیگ برتر را بر عهده بگیرد.

وی که در مذاکرات هفته گذشته خود با اعضای هیات مدیره پرسپولیس در استانبول ترکیه به توافقات مالی لازم رسید قرار است در سکوت کامل خبری وارد تهران شود.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پس از رفتن برانکو ایوانکوویچ از این تیم با اعتراض شدید هواداران روبرو شد تصمیم گرفته تا انتخاب گزینه مدنظر خود را دور از اصحاب رسانه وارد تهران کند و با وی قرارداد دوساله ای را به امضا برساند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس می خواهند بحث توافق با برانکو بر سر فسخ قراردادش را نیز در سکوت کامل خبری پیگیری کنند تا حاشیه هایی را برای آنها در پی نداشته باشد.

کالدرون که در زادگاه خود به سر می برد به احتمال فراوان بامداد دوشنبه همراه با کمک های خود وارد تهران می شود تا بلافاصله پس از امضای قرارداد با این باشگاه، تمرینات پیش فصل سرخ ها را زیر نظر بگیرد. بلیت ورود برای کالدرون و دستیارانش تهیه شده است اما مسئولان باشگاه نمی خواهند ساعت دقیق آن را اعلام کنند تا در صورت تعویق در حضورشان با مشکلی جدید روبرو شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.