رئیس باشگاه رئال مادرید خبر مبنی بر تقاضای کاپیتان این تیم برای رفتن به خاور دور را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در یک مصاحبه با برنامه «ترانسیستور» در شبکه رادیویی اونداسروی اسپانیا، خبر درخواست سرخیو راموس از او برای ترک رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد و پیوستن به سوپرلیگ چین را تأیید کرد.

پرس گفت: راموس به من گفت که خبر مهمی دارد. ما در خانه او با هم ملاقات نکردیم. او به دفتر من آمد تا بگوید که یک پیشنهاد بسیار خوب از چین دارد اما طرف چینی نمی‌‌تواند به ما پولی بابت انتقال او بپردازد و به این ترتیب او درخواست کرد که من با فسخ قرارداد او و تبدیل شدنش به بازیکن آزاد موافقت کنم. من اما به او گفتم که این کار ممکن نیست.

پرس افزود: غیرممکن است که ما کاپیتان تیم‌مان را به مفت و مجانی به تیمی دیگر بدهیم، ضمن اینکه این کار یک ممکن است به یک بدعت خطرناک تبدیل شود، البته تمام این بحث‌ها کاملاً دوستانه انجام شد.

رئیس باشگاه رئال مادرید در ادامه فاش کرد که راموس در میان همه بازیکنان رئال مادرید بهترین قرارداد را دارد. او تأکید کرد: او با شایستگی بهترین قرارداد را در تیم ما دارد. پیش از او کریستیانو رونالدو بود و اگر سال آینده مارادونا را بخریم، مارادونا بهترین قرارداد را خواهد داشت. در حال حاضر اما راموس پردرآمدترین بازیکن ماست. ما برای پرداخت حقوق به بازیکنان‌مان تراز مشخصی داریم. در مورد پرداخت حقوق نمی‌توانیم دست به کارهای عجیب و غریب بزنیم چون این حوزه توسط سازمان لیگ کنترل می‌شود. من راموس را خیلی دوست دارم و هر کاری توانسته‌ام برای او انجام داده‌ام و اگر بیشتر از این نتوانستم کاری برای او انجام دهم دلیلش این بوده که نتوانسته‌ام. من با پرس صحبت کردم چون او کاپیتان تیم ما است. اما من نشنیدم که راموس به من بگوید پول می‌خواهد و گرنه می‌رود. این حقیقت ندارد. مردم هر طوری که دوست دارند خبرها را روایت می‌کنند. وقتی چنین خبری را در مطبوعات خواندم غافلگیر شدم، همانطور که خبر پیشنهاد راموس مرا غافلگیر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.