مهدی ترابی، هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که آنها برای قهرمانی در لیگ برتر نباید منتظر اتفاقات و نتایج دیگر تیم‌ها باشند.

مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی با پاختاکور گفت: شرایط تیم ما خوب است، هر چند که فشردگی مسابقات مشکلات خاص خودش را دارد. با این حال بعد از بازی با تراکتورسازی خوب تمرین کردیم تا آماده بازی با پاختاکور شویم. این بازی هم سختی‌های خاص خودش را دارد، مثل همه بازی‌هایی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان انجام می‌دهیم، ولی هدف‌مان کسب پیروزی در ازبکستان است.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس چند درصد شانس صعود از گروهش را دارد، تأکید کرد: ما شانس داریم و تیم‌های دیگر هم شانس دارند. ما در لیگ قهرمانان شرایط پیچیده‌ای داریم و سه تیم دیگر هم شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. بازی‌های فردا در این گروه بسیار مهم است و ما باید تحت هر شرایطی سه امتیاز را بگیریم تا امیدوار به صعود باشیم. ما تیم خوبی داریم و بچه‌ها هم انگیزه دارند تا در این بازی مهم برنده از زمین بیرون بیاییم. ما مستحق این بود که بیشتر امتیاز بگیریم، ولی در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و البته بابت اشتباهات داوری هم ضرر کردیم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت سرخپوشان در لیگ برتر و تساوی این تیم برابر تراکتورسازی اظهار داشت: اگر آن بازی را می‌بردیم، با شکست دادن ماشین‌سازی قهرمان می‌شدیم، ولی حالا باید در هر دو بازی هم برنده از زمین بیرون بیاییم. در این دو بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، به همین دلیل برای قهرمانی در لیگ برتر، نباید منتظر اتفاقات یا نتایج دیگر تیم‌ها باشیم. ما باید در هر دو بازی شش امتیاز را بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا پرسپولیس برای سومین بار قهرمان شود.

ترابی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در پرسپولیس راضی است، تصریح کرد: تمام تلاش من این است که خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و مهم این است که برانکو و هواداران از عملکردم راضی باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )