کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسئولان باشگاه استقلال با برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی را به طور موقت به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند. این تصمیم بعد از باخت آبی‌ها به پدیده صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته تغییر کادر فنی این تیم را رد کرده بود، این باشگاه امروز خبر از برکناری وینفرد شفر داد.

سایت باشگاه استقلال نوشت: «پیرو عملکرد اخیر تیم استقلال و عدم استفاده مطلوب و بهینه از نیروهای موجود و باتوجه به ارزیابی‌های فنی به عمل آمده و نیز نارضایتی گسترده کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه، فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق گردید. بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.

همچنین آقای فرهاد مجیدی، عضو کادر مربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در پنج بازی باقیمانده به عنوان سرمربی موقت، امور فنی تیم را تام‌الاختیار تحت نظر خواهد داشت.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )