پپ گواردیولا از اینکه تیمش شکست در لیگ قهرمانان را با پیروزی فراموش کرد، خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از برتری ۳ - یک تیمش در زمین کریستال‌پالاس در هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از اینکه شکست مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان با این برتری فراموش شد، خوشحال است.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: پس از شکست در لیگ قهرمانان، واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه هر ۳ روز یک بار بازی کرده‌ایم اما حتی اگر کاملا شاداب نباشیم، برای چنین بازی‌هایی شخصیت داریم. فکر می‌کنم لیورپول در تمام بازی‌های باقی‌مانده خود پیروز خواهد شد اما سرنوشت لیگ برتر هنوز در دستان ما است. اگر می‌خواهیم دومین قهرمانی متوالی خود را کسب کنیم، باید در تمام بازی‌های پیش رو پیروز شویم. بازیکنان نیز این موضوع را می‌دانند و نشان داده‌اند می‌خواهند این کار را انجام دهند. پس چرا نباید به آن‌ها اعتماد کنم؟

او در ادامه افزود: برای یک بازه یک ماهه اگر بازهم امتیاز از دست می‌دادیم قهرمانی در لیگ برتر خیلی سخت می‌شد. پس از آن با شخصیتی فوق العاده در تمام بازی‌ها، از جمله مسابقات لیگ قهرمانان حاضر شدیم. فراموش نکنید ۵ بازی تا پایان فصل مانده و ما در این ۲ فصل ۱۸۳ امتیاز گرفته‌ایم. این عدد، فوق العاده است چون نشان می‌دهد تا چه اندازه باثبات بوده‌ایم. حالا باید برای بازی با روز چهارشنبه با تاتنهام آماده شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.