اونای امری به آینده تیمش امید زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از وضعیت تیم لندنی ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: در حال حاضر ما در جدول لیگ برتر وضعیت خوبی داریم و برای به پایان رساندن فصل در جمع ۴ تیم برتر، رقابت می‌کنیم. نشان دادیم یک تیم رقابتی با ذهنیتی خوب هستیم. به نظرم باید به پیشرفت خودمان با همین روند ادامه بدهیم. در حال پیشرفت هستیم و جدول لیگ برتر این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

او ادامه داد: در حال حاضر ۲ نکته در بازی‌های ما مشهود است؛ اولین نکته، حضور موثر و بسیار خوب ما در بازی‌های داخل خانه و دومین نکته، نتایج در خارج از خانه است که در حال کار بر روی این موضوع هستیم. در برخی مسابقات به خوبی رقابت می‌کنیم اما در نقطه مقابل در برخی از بازی‌ها تیم حریف رقابتی‌تر از ما عمل می‌کند و مشکل ساز می‌شود. در هر یک از این مسابقات احتمال بالا رفتن در جدول با کسب ۳ امتیاز و احتمال حضور در جمع ۴ تیم برتر در انتهای فصل وجود دارد. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای ما باشد. وقتی فصل را با ۲ شکست آغاز کردیم، به رسیدن این لحظات و احتمال قرارگیری در جمع ۴ تیم اول در انتهای فصل، فکر می‌کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.