اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد خبر داد آنتونی مارسیال و روملو لوکاکو آماده بازی با ولورهمپتون هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (سه‌شنبه) در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس در خانه ولورهمپتون به میدان خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما باید از اشتباهات خودمان درس بگیریم چون فردا باید مقابل تیم خوبی به میدان برویم و اگر آنها در سطح ما بازی نکنند، می‌توانیم به نتیجه‌ای که شایسته‌اش هستیم برسیم. آخرین باری که ما مقابل ولورهمپتون قرار گرفتیم، نتوانستیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان هم در فصل آینده شگفت‌انگیز خواهد شد و ما در حال حاضر خودمان را در جایگاه خیلی خوبی در جدول قرار داده‌ایم. باید در هفت بازی باقیمانده با همین رویکردی که در پیش گرفته‌ایم به میدان برویم و چیزی برای از دست دادن نداریم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره داشتن ۴ بازیکن که شمار گل‌های زده خود در این فصل را دو رقمی کرده‌اند، اظهار داشت: این اتفاق خوبی است که گلزنان متفاوتی در تیم داریم چون باعث می‌شود تا چالش جدی برای رقبا به وجود بیاید و آنها می‌دانند که ممکن است از هر جهتی گل بخورند.

سولسشایر همچنین خبر داد که آنتونی مارسیال، روملو لوکاکو و ویکتور لیندلوف آماده بازی فردا شب هستند، هرچند همچنان متئو دارمیان، اریک بایی، آنتونیو والنسیا و الکسیس سانچس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی منچستریونایتد در بازی با ولورهمپتون نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.