کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص است و رئیس این فدراسیون در حال انجام کار خود است&#۱۶۰;و آقای تاج نیز هیچ مشکلی برای انجام کارش ندارد و نگران این موضوع نباشید.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در حاشیه مجمع اسکی خراسان رضوی درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص است و رئیس این فدراسیون در حال انجام کار خود است و آقای تاج نیز هیچ مشکلی برای انجام کارش ندارد و نگران این موضوع نباشید. فکر می‌کنم تا پایان سال مجمع فدراسیون برگزار خواهد شد تا راجع به برنامه‌های سال گذشته و هم سال آینده صحبت شود و هم اینکه درباره هیئت رئیسه تصمیم‌گیری شود و نگران فوتبال نباشید.

داورزنی درباره احضار وریا غفوری به وزارت ورزش پس از انتشار مطلبی در شبکه‌های مجازی نیز گفت: ما به عنوان معاونت حوزه ورزش قهرمانی در این زمینه اقدامی انجام ندادیم. در رابطه با ورزشکاران، خود فدراسیون‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. بعضی از فعالیت‌ها به امور امنیتی کشور برمی‌گردد و طبیعی است که چه حراست چه سایر نهادها سوالاتی را بپرسند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در حوزه قهرمانی موضوعات دیگری است و طبیعی است که فدراسیون‌ها اقدام کنند و مسئولیتش با فدراسیون‌ها است و کمیته‌های انضباطی جلسات را می‌گذارند. وزارت ورزش رصد کلی بر اتفاقات دارد چراکه باید پاسخگو باشد اما اینکه وزارت اقدام به دعوت بازیکنی از یک رشته خاص و اظهار نظر کند قطعا چنین اتفاقی نیفتاده؛ ما کسی را دعوت نکرده‌ایم چراکه که از حوزه اختیارات ما خارج است و وظیفه ما چیز دیگری است.

وی همچنین درباره مجمع سالیانه اسکی نیز گفت: گزارش خوبی از عملکرد سالیانه و تقویم سال آینده این فدراسیون ارائه شد و به تصویب مجمع رسید. تلاش برای ایجاد فرصت مناسب برای استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای جوان است. روندی که فدراسیون اسکی شروع کرده مبتنی بر یک برنامه هدفمند راهبردی است و امیدواریم با توجه به ظرفیت بالایی که داریم با برنامه ریزی مناسب برای آینده موفقیت‌های چشمگیری را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.