رشت- مربی سپیدرود رشت با بیان اینکه فردا سایپا با شرایطی متفاوت با بازی با داماش در جام حذفی در بازی حاضر خواهد شد، گفت: مصدوم و محروم برای بازی فردا نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امامی‌فر در کنفرانس خبری پیش از بازی با سایپا با اشاره به شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر، اظهارکرد: تمام تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود رشت بر روی رقابت‌های لیگ برتر است.

وی با اشاره به دیدارهای جام حذفی افزود: قطعا سایپا در بازی فردا نسبت به بازی با داماش گیلانیان تفاوت‌های بسیاری خواهد داشت. کارد فنی این تیم را به خوبی آنالیز کرده است.

امامی‌فر با بیان اینکه در بازی فردا به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم، گفت: حضور هواداران پرشور سپیدرود یکی از وزنه‌های ما برای برد در این بازی است.

وی در ادامه به مصدومان و محرومان بازی فردا اشاره کرد و ادامه داد: برای این دیدار مصدوم و محرومی نداریم و هیچ بازیکنی برای بازی مشکلی ندارد.

مربی سپیدرود رشت به جذب مهاجم جدید خارجی این تیم اشاره و بیان‌کرد: با توجه به رزومه خوب این بازیکن باید به دقت شرایط وی بررسی شود. شرایط بازی با سایپا در مقایسه با دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس کاملا متفاوت است.

گفتنی است دیدار دو تیم سپیدرود و سایپا روز سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ ساعت ۱۵:۳۰ و با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.