بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم ما نسبت به دریافتی بازیکنان جایگاه بسیار خوبی در جدول دارد، گفت: دنبال سه امتیاز بازی خانگی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار جمعه‌شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در هفته‌های اخیر بازی‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم و فردا هم بازی سختی داریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم تراکتور سازی تیم خوبی است و تماشاگران پرشوری دارد و کادرفنی جوان و بروزی دارند و فردا هم بازی آسانی را نداریم و مثل همیشه در خانه مقتدرانه بازی خواهیم کرد.

تارتار تصریح کرد: در بازی فردا به کمک هواداران خیلی نیاز داریم و انتظار داریم که جو خیلی خوبی را ایجاد کنند و به سود ما و به ضرر تیم حریف یار و یاور ما باشند و ورزشگاه را پر کنند تا با روحیه بهتری عمل کنیم و در پایان سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به وضعیت مصدومان و محرومان تیم ادامه داد: برای بازی فردا بازیکن مصدوم داریم و عماد میرجوان و فرشید پاداش مصدوم هستند و برای بازی مقابل تراکتورسازی بازیکن محروم نداریم.

وی گفت: من تا سن ۳۷ سالگی فوتبال بازی کردم و می‌دانم که بازیکنان باتجربه چقدر می‌توانند به ما کمک کنند و با توجه به شرایط بد مالی پیش‌بینی می‌کردیم شاید دچار بحران‌هایی شویم ولی در شرایط سخت همین بازیکنان باتجربه تیم را از آن شرایط سخت خارج می‌کنند که هم به کادر فنی و هم بازیکنان جوان‌تر کمک می‌کنند.

تارتار افزود: خوشحالم بازیکنانی که از پارس جم رشد کردند در تیم‌های دیگر خوب بازی می‌کنند و در سطح خوبی قرار دارند و این بازیکنان از پارس جم یا مطرح شدند و یا اینکه در این تیم احیا شدند و خوشحال می‌شویم که پیشرفت کنند.

وی تاکید کرد: با این میزان دریافتی که داشته‌ایم همین الان هم ما تیم قهرمان لیگ برتر هستیم. در دو بازی گذشته چهار گل زدیم و گلی را دریافت نکرده‌ایم. ضعف هم داریم و ایراد زیاد داریم ولی محسنات ما بیشتر از ضعف‌ها است که اینجای جدول هستیم. نتایج ما خیلی جلوتر از هدف‌گذاری تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.