تبریز- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق بیرانوند بود که بهترین بازیکن فوتبال آسیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی عصر امروز پنج شنبه بعداز پیروزی تیمش برابر ماشین سازی تبریز درجمع خبرنگاران گفت: این پیروزی شیرین را به تمام هواداران تبریک می گویم و خیلی خوشحالم که با کمک خدا و تلاش بچه ها سه امتیاز را گرفتیم.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان باعث عصبانیت هواداران می شوند، گفت: هواداران حق دارند کری بخوانند ولی مسئولان با برخی مصاحبه‌ها باعث عصبانیت هواداران می ‌شوند.

حسینی همچنین با بیان اینکه بازیکنان نیز نباید هواداران را تحریک کنند، گفت: بازیکنان هم در ایجاد تنش مقصر هستند و نباید هواداران را تحریک کنند، من در خصوص حرکت عالیشاه با وی صحبت کردم.

وی با بیان اینکه امروز این سه امتیاز خیلی شیرین بود، ادامه داد: جوانمردانه نبود که برای امروز بازی بگذارند چراکه بازی با تراکتور خیلی سنگین بود و امروز نیز بازی سختی پشت سر گذاشتیم ولی بازی را کنترل کردیم و پیروز شدیم.

وی با تاکید بر اینکه هرچه تنش ‌ها کم شود بهتر است، گفت: قبل از بازی با تراکتور با مسعود شجاعی صحبت کردم و امیداور بودم تنش ها کمتر شود چراکه به سود همه است ولی متاسفانه بعضی حرف ها باعث تحریک هواداران شد. نباید اجازه دهیم هواداران به جان هم بیفتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )