کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فوتبال جهان- گل آنخل دی‌ماریا از تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به ناپولی، به عنوان بهترین گل هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در دو روز اخیر، چهار گل برتر هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به نظرسنجی گذاشت که در پایان، گل آنخل دی‌ماریا به ناپولی به عنوان بهترین گل هفته انتخاب شد.

فوتبال جهان| ژکو بهترین بازیکن هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا شد

دی‌ماریا در دقیقه ۳+۹۰ از پشت محوطه جریمه و روی شوتی زیبا، دروازه ناپولی را باز کرد تا این مسابقه با تساوی ۲-۲ به پایان برسد و پاری‌سن‌ژرمن از شکست خانگی نجات یابد.

گل مارسلو از رئال مادرید به ویکتوریا پلژن جمهوری چک، گل برناردو سیلوا از منچسترسیتی به شاختار دونتسک و گل اینسینیه از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن، دیگر نامزدهای برترین گل هفته لیگ قهرمانان اروپا بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.