تبریز- دیدار تراکتورسازی تبریز با سپیدرود رشت درحالی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که علی کریمی سرمربی تیم رشتی به شدت در تبریز تشویق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار در حالی از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شده که باد شدیدی در ورزشگاه وزیدن گرفته و کار را برای بازیکنان تاکتیکی دو تیم سخت کرده است.

در این بازی بیش از ۳۵ هزار نفر از هواداران تراکتورسازی از نزدیک نظاره گر بازی هستند و شور و حال خاصی در ورزشگاه حاکم است.

قبل از شروع بازی امروز دژاگه، فروزان و حاج صفی، به سمت نیمکت سپیدرود رفته و با علی کریمی خوش و بش کردند. بایرامی بازیکن تبریزی و سابق تراکتور که در این فصل در تیم سپیدرود توپ می زند هم به سمت نیمکت تراکتور رفت و به شدت از سوی هواداران تبریزی نیز تشویق شد.

اسکوربورد ورزشگاه خراب است

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در حالی میزبان بازی تراکتورسازی و سپیدرود است که اسکوربورد این مجموعه کار نمی ‌کند.

یکی دیگر از حاشیه های بازی امروز سختگیری ماموران نیروی انتظامی برای ورود خبرنگاران به ورزشگاه بود. امروز خبرنگاران و عکاسان به سختی وارد ورزشگاه شدند و نیروی انتظامی سخت گیری کرده و حتی ورود به جایگاه خبرنگاران هم به سختی صورت می گرفت.

در نیمه اول این دیدار گلی از دروازه‌ ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بهترین موقعیت گل برای تراکتورسازی در دقیقه ۴۵ رخ داد و ارسال سوگیتا و ضربه عالی استوکس با واکنش خوب ملکی دروازه بان تیم سپیدرود همراه شد تا این توپ گل نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.