معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: نیومایر و الحاجی گرو در استقلال می‌مانند و برای تیم بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه دیدار استقلال برابر سپاهان گفت: شرایط بازیکنان استقلال خوب است آنها تمرینات خوبی انجام داده و آماده این دیدار حساس هستند.

وی تاکید کرد: اگرچه برای این بازی پژمان منتظری و سهرابیان را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردارند و آماده اند سه امتیاز دیدار را از آن استقلال کنند.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال هم گفت: فوتبال ایران همیشه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و پرسپولیس و دیگر تیم ها همین مشکلات را دارند و من امیدوارم هر چه زودتر مسئولین چاره ای بیاندیشند تا این مشکل برای همیشه برطرف شود.

وی در خصوص وضعیت داریوش شجاعیان و اینکه گفته می شود به تبریز بازخواهد گشت گفت: چنین چیزی صحت ندارد. ان شاءالله هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

معاون ورزشی باشگاه در خصوص شکایت پرو ئیچ و گومز گفت: متاسفانه شکایت این دو به قبل برمی گردد و باید هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم تا از محرومیت دور بمانیم.

وی در خصوص بیانیه ای که سرپرست سپاهان دو روز قبل از بازی منتشر کرده بود، گفت: برای من عجیب است سرپرست سپاهان دقیقا در آستانه دیدار برابر استقلال دست به چنین کاری می زند. فکر می کنم او یادش رفته هفته گذشته بر اثر همین اشتباهات داوری سه امتیاز کسب کرده و شاید هم این تصور را دارد که این بار هم می تواند با اشتباهات داوری مقابل استقلال به پیروزی رسیده و سه امتیاز کسب کنند. برای او متاسفم که چنین صحبت هایی را قبل از این دیدار حساس انجام داده است.

خطیر در پاسخ به این پرسش که گفته می شود باشگاه استقلال الحاجی گرو و نیومایر را نمی خواهد اما به دلیل قرارداد سنگینی که با این دو بسته شده توانایی اخراج این دو را ندارد، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. نیومایر و گرو برای ما بازی می کنند و در استقلال خواهند ماند، نمی دانم چه کسانی این شایعات را به وجود می آورند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که گفته می شود بین مجموعه استقلال وحدت و همدلی وجود ندارد گفت: این صحبت ها تنها از ذهن آدم های منفی بیرون می آید، همه در استقلال یک هدف دارند و آن هم موفقیت تیم است و شما مطمئن باشید این موفقیت جز با همین وحدت و همدلی که در استقلال است، به وجود نمی آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.