فوتبال جهان - آنتونی والنسیا در پی تساوی منچستریونایتد مقابل والنسیا از سرمربی پرتغالی‌اش حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه تساوی بدون گل توسط والنسیای اسپانیا متوقف شد تا این تیم انگلیسی چهارمین بازی بدون برد خود در رقابت‌های مختلف تجربه کند.

آنتونی والنسیا پس از این بازی در مواجهه با پرسشی مبنی بر اینکه «آیا هنوز هم تماماً پشت مورینیو هستی؟»، گفت: صد درصد. ژوزه مورینیو سرمربی ما است و باید در کنار او باشیم. ما در حال جینگیدن هستیم.

کاپیتان اکوادوری شیاطین سرخ در پاسخ به پرسشی مبنی بر شایعاتی که پیش از این در خصوص بروز اختلاف بین وی و مورینیو مطرح شده بوده، اظهار داشت: شکر خدا من هرگز مشکلی با کسی نداشته‌ام. در مورد بازوبند کاپیتانی هم مورینیو تصمیم‌گیرنده است و اکنون باید نکات مثبت را ببینیم.

آنتونی والنسیا تصریح کرد: ما بازی مهمی انجام دادیم و یک امتیاز از والنسیا گرفتیم. اکنون باید به بازی مقابل نیوکاسل فکر کنیم و باید بجنگیم. بازیکنان ما آرامش خود را حفظ کرده‌اند و هر روز با رفتار خوبی تمرین می‌کنند. ما اخیراً خوب نتیجه نگرفته‌ایم و به همین دلیل شایعات بیشتر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.