ملی پوش فوتبال ساحلی ایران گفت: با برگزاری اردوی تدارکاتی و چند بازی دوستانه در کشور پرتغال ، به هماهنگی کامل خواهیم رسید.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، محمدعلی مختاری در ابتدا گفت : شرایط آمادگی خودم و سایر بازیکنان تیم ملی به دلیل اینکه درگیر بازیهای لیگ هستیم ، خوب است. در واقع از نظر بدنی مشکلی نداریم و تنها برای ایجاد هماهنگی بیشتر در زمین ، نیاز به تمرینات بیشتری داریم که در همین راستا چند اردوی داخلی و یک اردوی خارجی خواهیم داشت.

وی درخصوص اردوی پرتغال تصریح کرد : بی تردید برگزاری اردو های خارجی تاثیر بسیار بیشتری روی آماده سازی تیم ها دارد. از نظرم میزان تاثیر آن صد درصد است و به روند رو به رشد بازیکنان کمک زیادی می کند. به همین جهت این اردو برای ما بسیار مهم است و در پی آن به هماهنگی کاملی خواهیم رسید.

مختاری همچنین درباره بازیهای دوستانه درنظر گرفته شده ، افزود : بازی دوستانه به خصوص با تیم های مطرح زمینه ساز حضور پرقدرت ما در جام بین قاره ای خواهد شد. در اردوی پرتغال چند بازی دوستانه خواهیم داشت و امیدوارم شرایطی ایجاد شود که با تیم ملی پرتغال هم بتوانیم بازی کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به اهمیت و سطح بالای مسابقات جام بین قاره ای گفت : این مسابقات پس از جام جهانی فوتبال ساحلی ، مهمترین بازیهای جهانی بشمار می رود. در واقع حضور تیم های قدرتمند جهان نشان دهنده ارزش و سطح کیفی این مسابقات است. بی تردید شرایط سختی در پیش داریم که با تمرینات و آماده سازی ویژه عازم این رقابتها خواهیم شد.  

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.