مربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز گلایه از رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج نباید شخصا به تیم بدهکار اجازه حضور در مسابقات لیگ یک را می‌داد.

وحید رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم فوتبال قشقایی با امتیاز برق نوین شیراز در مسابقات لیگ دسته اول کشور اظهار داشت: من سه سال پیش سرمربی برق نوین بودم و این تیم را از لیگ دو به لیگ یک آوردم و از همان موقع از این تیم چیزی حدود ۳۰۰ میلیون طلبکار هستم. من به این تیم بد نکردم و در زمان مربیگری ام هرچه در توان داشتم به کار گرفتم و در نهایت هم این تیم را به لیگ یک رساندم. اما از آن زمان تاکنون دنبال گرفتن حق و حقوقم هستم.

وی افزود: از کمیته انضباطی و استیناف رای گرفته ام اما مسئولین این تیم همچنان از پرداخت حقوق من خودداری می‌کنند تا این که مجوز حضور در مسابقات این تیم در لیگ یک تا پرداخت بدهی هایش کنسل شده بود. اما با کمال تعجب این تیم روز گذشته در این مسابقات شرکت کرد و در شیراز با ۴ گل مغلوب مس رفسنجان شد.

مربی سابق برق نوین شیراز در ادامه بیان داشت: قبل از این که این تیم به میدان برود یکی از مسئولانش با من تماس گرفت و با لحن زشتی به من گفت: دیدی که ما امروز بازی می کنیم و هیچ اتفاقی هم برای تیم ما نیفتاد... و برخی الفاظ دیگر که من آن را ذکر نمی‌کنم. وقتی موضوع را پیگیری کردم دیدم نه کمیته انضباطی از رای خود برای محرومیت این تیم از مسابقه برگشته و نه دیگر مقامات و این شخص آقای مهدی تاج بود که شخصا به این تیم مجوز بازی داد.

رضایی گفت: من از آقای تاج گله دارم. ایشان آیا نمی‌دانند که این پول ها حق زن و بچه ما است که سالها غربت را تحمل می‌کنند تا ما برای این تیم‌ها زحمت بکشیم؟ سئوال دیگر من از آقای تاج که مجوز را به این تیم داده‌اند این است که آیا اگر این پول حق خودشان هم بود باز مجوز می‌دادند؟

سرمربی سابق برق نوین و مربی کنونی تیم ذوب آهن بیان داشت: آقای تاج آیا شما می‌دانید بعد از آن که به این تیم مجوز دادید مسئولان با من تماس گرفتند و رسما به ریش من خندیدند؟ من باید حقم را از کجا بگیرم. در این میان یک تیم صعود کرد و قیمتش چند برابر شد، تیم را فروختند و پولش را گرفتند و یک تیم دیگر هم به لیگ یک رسید. اما من که سرمربی این تیم بودم بعد از سه سال نمی‌توانم پولم را بگیرم و باید شاهد چنین رفتارهایی باشم.

وی در خاتمه بیان داشت: در این میان آقای حسن زاده رییس کمیته انضباطی و آقای هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس خیلی تلاش کردند تا من به حقم برسم اما متاسفانه آقای تاج این تصمیم را وتو کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.