بخش رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان پاسخ انتقادهای سپاهانی‌ها در بازی قبلی این تیم را با صحبتی از فصل گذشته مجید جلالی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بخش رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان با انتشار فایل صوتی ۳۷ ثانیه‌ای از مجید جلالی نسبت به انتقادهای چند روز اخیر سپاهانی‌ها به سبک بازی پیکانی‌ها واکنش نشان داده است.

انتقاداتی که بلافاصله پس از سوت پایان بازی مقابل سپاهان علیه پیکان شکل گرفت، انتقاداتی که به شکل‌های مختلف از سوی اعضای باشگاه سپاهان انجام شد و کادرفنی پیکان در این مدت هیچ واکنشی به این صحبت‌ها نشان نداد، چون سرمربی پیکان هم مثل سرمربی تیم سپاهان اعتقاد دارد صحبت کردن در مورد سایر تیم‌ها به هیچ‌وجه حرفه‌ای نیست.

فایل صوتی منتشر شده از سوی بخش رسانه‌ای پیکان مربوط به بازی هفته بیست‌وهشتم لیگ هفدهم مقابل استقلال خوزستان در شهر قدس است که پیروزی در آن به منزله طی کردن بخش عمده‌ای از مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می‌شد. پیکان در آن مسابقه هر چه زد، به در بسته خورد و در نهایت نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست بیاورد. سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از مسابقه در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید: «آیا از سبک بازی استقلال خوزستان شکایت دارید؟»، پاسخ کوتاهی داد: «من اصلاً شاکی نیستم از نوع بازی. آنها حق‌شان است هر طور که به نتیجه می‌رسند بازی کنند. ما توانایی مقابله با آن نوع بازی را نداریم. نمی‌توانم به تیمی بگویم، طوری بازی کنید که من پیروز شوم. آنها حق‌شان است هر طور که دوست دارند بازی کنند و فقط یک تیم استقلال خوزستان هم نیست و ما کلاً برای مقابله با این مدل بازی‌ها، سلاحی نداریم».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.