وکیل طلبکاران باشگاه برق جدید شیراز می‌گوید که این باشگاه پیش از تسویه بدهی‌های خود امتیازش به قشقایی واگذار شده و رئیس فدراسیون به آنها اجازه این کار را داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ دسته اول از ابتدای این هفته آغاز شد و روز یکشنبه بنا به اعلام قبلی سازمان لیگ و روابط عمومی فدارسیون فوتبال برق جدید شیراز میزبان مس رفسنجان بود. این در حالی است که امتیاز تیم برق جدید به قشقایی واگذار شده است که این انتقال امتیاز با توجه به بدهکاری تیم برق جدید به کادر فنی سابق در سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال صورت نگرفته است. با این حال تیم قشقایی به جای برق جدید شیراز مقابل مس رفسنجان به میدان رفت.

ناصر محزون، وکیل کادر فنی سابق و طلبکاران باشگاه برق جدید شیراز، در پاسخ به این سؤال که چگونه سازمان لیگ و فدارسیون اجازه انتقال این امتیاز را داده‌اند، گفت: واقعاً جای تعجب و تأسف دارد، چرا که براساس قانون نوشته شده و به تصویب رسیده آقایان، هرگونه انتقال امتیاز یک تیم به تیم دیگر مستلزم تسویه حساب طلب طلبکاران است. برای ما هم جای تعجب بود که چگونه این انتقال امتیاز صورت گرفته و با پیگیری‌های که کردم، مطلع شدم آقای تاج مجوز و مهلت دو هفته‌ای را برای پرداخت طلب طلبکاران به مسئولان تیم برق داده است.

وی ادامه داد: موکلین من به شدت از این تصمیم ناراحت هستند و معتقدند که این تصمیم غیرقانونی است. این موضوع برای آنها سؤال شده که کجای قوانین به آقای تاج چنین اجازه‌ای را داده است که برای تیم‌ها مجوز صادر کند. با این حال اگر ظرف مهلتی که به مسئولان باشگاه داده شده، حق و حقوق موکلین بنده پرداخت نشود، موضوع را به AFC گزارش خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.