مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت و گفت که ذوبی‌ها این فصل مدعی قهرمانی هستند.

محمد نژادمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت ذوب‌آهن قبل از هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. در هفته اول که برنده شدیم و در بازی با استقلال هم با اینکه نمایش خوبی داشتیم، اما فقط یک امتیاز گرفتیم، این در حالی است که استقلال امسال جزو مدعیان قهرمانی است. الان هم برای بازی با سایپا خودمان را آماده می‌کنیم و می‌دانیم که بازی سختی داریم.

وی در ادامه افزود: سایپا تیم خوبی است و ما فصل گذشته در زمین این تیم شکست خوردیم و در اصفهان هم مساوی کردیم. متأسفانه فصل قبل نتوانستیم آنها را شکست بدهیم، ولی در این بازی دنبال برد هستیم، چون می‌خواهیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. سایپا یکی از رقیبان ما برای کسب عنوان قهرمانی است و باید در این بازی امتیاز بگیریم، ما اگر دنبال قهرمانی هستیم باید رقیبان مستقیم خود را شکست بدهیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد کار کردن با امید نمازی تصریح کرد: نمازی مربی بادانشی است و بعد از آمدن به ذوب‌آهن تلاش کرد تا تفکراتش را در تیم پیاده کند. بازیکنان هم تلاش می‌کنند تا خواسته‌های او را اجرا کنند، هر چند که ما نیاز به زمان داریم تا به صورت کامل هماهنگ شویم. ما امسال تیم خوبی داریم و قطعاً جزو مدعیان جدی قهرمانی خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.