رئیس جمهوری صربستان موضع خود را درباره بازی سرنوشت‌ساز تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، الکساندر ووچیچ می‌گوید که در نبرد تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی از روس‌ها طرفداری خواهد کرد.

رئیس جمهوری صربستان در این رابطه اظهار داشت: معتقدم که کرواسی یکی از بهترین‌ تیم‌های جام جهانی ۲۰۱۸ است، اما قطعاً از تیم ملی فوتبال روسیه در بازی با این تیم طرفداری می‌کنم.

تیم ملی فوتبال صربستان پیش از این با شکست برابر برزیل نتوانست از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند و به خانه بازگشت.

الکساندر ووچیچ، رئیس جمهوری صربستان اعتقاد قلبی و قدرتمندی به پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه در نبرد با کرواسی دارد.

الکساندر چپورین، سفیر روسیه در صربستان هم در این رابطه گفت: فقط یک نفر به صورت جدی و قلبی اعتقاد به پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه برابر اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ داشت و این شخص کسی جز الکساندر ووچیچ نبود. این خوش‌بینی او در صحبت جمعه گذشته میان ما مطرح شد و اشتباه نکرد.

رئیس جمهوری صربستان نیز در پاسخ به پیام سفیر روسیه گفت: تشکر دوست من. برای تیم ملی فوتبال روسیه در ادامه رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.