سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند رویارویی روسیه با اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را فرصت عالی برای انتقام گرفتن روس‌ها از اسپانیایی‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، گاس هیدینک گفت: تیم ملی فوتبال روسیه در بازی‌های تدارکاتی پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ نمایش خوبی نداشت، اما نگاه‌های منفی به این تیم در مرحله گروهی این رقابت‌ها به صورت دراماتیکی تغییر یافت.

سرمربی پیشین تیم‌های ملی فوتبال هلند و روسیه همچنین اظهار داشت: تیم ملی روسیه در بازی دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر مصر نشان داد که توانایی رقابت با تیم‌های سطح بالاتر را نیز دارد. الان ساعت بازی با اسپانیا به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپاست. زمانی که سرمربی روسیه بودم، دو بار با اسپانیا در قهرمانی سال ۲۰۰۸ اروپا بازی کردیم و در مراحل گروهی و نیمه نهایی شکست خوردیم.

هیدینک افزود: الان فرصت عالی برای روسیه جهت انتقام‌گیری دو شکست از اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ است. امیدوارم که بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه بتوانند از اسپانیا انتقام بگیرند. هر چند این کار بسیار سختی است. این روزها و حمایت هواداران از تیم ملی فوتبال روسیه نقش مهمی خواهند داشت و چرا نباید این احساس را داشته باشند.

وی در خاتمه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال روسیه از مربی باتجربه‌ای برخوردار است که قطعاً برنامه‌ای برای نبرد با اسپانیا دارد. مردم روسیه از این تیم راضی هستند. چرچسوف (سرمربی روسیه) باید به بازیکنان تمرین تاکتیکی زیادی دهد و بگذارد از لحظه‌های خود لذت ببرند، زیرا حضور در مرحله پلی‌آف جام جهانی اتفاق هر روزه‌ای نیست.

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه لوژنیکی مسکو رودرروی هم قرار می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.