هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان اعلام کرد که یک فصل دیگر با این باشگاه مشهدی قرارداد دارد و اینکه مشتاق است تا زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار کند.

حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارم، اما هنوز وضعیتم مشخص نیست و تا الان هم باشگاه صحبتی با من نداشته است. البته من قرارداد دارم و باشگاه هم الان درصدد جذب بازیکن یا تمدید قرارداد بازیکنانی است که قرارداد ندارند. من به باشگاه پدیده علاقه دارم و از طرفی دوست دارم با مربی مثل یحیی گل‌محمدی کار کنم. حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: پارسال در نیم‌فصل اول شرایط خوبی در سپاهان نداشتم، اما وقتی به پدیده آمدم وضعیتم تغییر کرد و توانستم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. امیدوارم فصل آینده هم عملکرد خوبی داشته باشم و آرزو می‌کنم که برای پدیده هم بهترین اتفاقات رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین راجع به انتخاب یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم تصریح کرد: آقا یحیی مربی خوبی است که در این سال‌ها خودش را ثابت کرده است. پدیده می‌تواند با این مربی روزهای خوبی را تجربه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.