کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرینات تیم ملی همچنان بدون بازیکن پیگیری می شود.این نداشتن بازیکن احتمال لغو بازی دوم دوستانه تیم ملی را هم افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شرایط برای تیمملی آنچنان که باید و شاید خوب پیش نمی رود. تیم تمرین می کند اما بازیکن ندارد.همچنان ۴ یار اصلی در ترکیبش هستند و احتمالا بزودی بازیکنان شاغل در لیگ یونان ،آن هم بدون مسعود که احتمالا برای کاهش حساسیت ها به اردوی تهران دعوت نمی شود وجهانبخش از لیگ هلند و در صورت پایان یافتن بازی های قطر و بلژیک ، لژیونرهای ماناز این لیگ ها ، به جمع اضافه شوند. بازی های لیگ قهرمانان هم برای تیم های لیگیاستقلال و پرسپولیس تازه دوشنبه و سه شنبه پایان می یابد و ده دوازه نفر از بچه هااز دو روز قبل اردو آزاد هستند.

حالا کارلوس که از میان همین بازیکنان ، احتمالاامید ابراهیمی را هم از دست داده است، باید انتخاب کند به آنها استراحت بدهد و بعد۴ روز به جمع اضافه شوند یا استراحت شان را بیاندازد بعد از بازی با ازبک ها و بعدتیمش را با استراحت این بچه ها به اردوی ترکیه ببرد. جایی که تیمش تازه تکمیل میشود.

اگر این اتفاق بیفتد ، عملا بازی تیم ملی با ازبکستانلغو می شود و تیم ملی بدون بازی خداحافظی در ایران به جام جهانی می رود و اگر هم اصراربر برگزاری بازی باشد ،ممکن است تیم آسیب دیده های بیشتری بدهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )