مهاجم یوونتوس توانسته نظر خورخه سامپائولی را برای دعوت از او به اردوی آلبی سلسته جلب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه سامپائولی سرمربی تیم ملی آرژانتین برای دو بازی دوستانه تیمش در ماه مارس، از گونسالو ایگواین مهاجم یوونتوس دعوت به عمل آورد اما هم‌ تیمی او پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی مهاجم اینتر را دعوت نکرده است.

سامپائولی که لیست لژیونرهای تیمش را برای مصاف‌های دوستانه برابر ایتالیا (سوم فروردین در ورزشگاه اتحاد منچستر) و اسپانیا (هفتم فروردین در ورزشگاه ماندامتروپولیتانوی مادرید) اعلام کرده درجمع خبرنگاران در بوئنوس آیرس گفت: واقعیت این است که ما حدود ۸۰ درصد از لیست‌مان را برای جام جهانی کامل کرده‌ایم. کامل کردن ۲۰ درصد باقیمانده کار سختی است.

ایگواین در حالی به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت شده است که به تازگی از بند مصدومیت همسترینگ رهایی یافته است. دیبالا اما به دلیل مصدومیت دعوت نشده در حالی که ایکاردی هم به دلیل عملکرد ضعیفش در بازی‌های اخیر اینتر که در گلزنی مشکل داشته نتوانسته نظر سامپائولی را جلب کند.

سامپائولی ادامه داد: ما عملکرد این بازیکنان را به خوبی ارزیابی کرده‌ایم. آنها در تیم‌های باشگاهی‌‌شان شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. ما آنها را می‌شناسیم و مایلیم که عملکرد سایر بازیکنان را هم بررسی کنیم، البته این بدان معنا نیست که آنها قطعاً در لیست نهایی نخواهند بود.

فهرست اولیه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آرژانتین به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: سرخیو رومرو(منچستریونایتد)، نائوئل گوسمان (تیگرس) و ویلی کابایرو (چلسی)

مدافعان: فدریکو فاتزیو (رم)، روماریو فونس موری (اورتون)، مارکوس روخو (منچستریونایتد)، گابریل مرکادو (سویا)، نیکلاس تالیافیکو (آژاکس) و نیکلاس اوتامندی(منچسترسیتی)

هافبک‌ها: لئنادرو پاردس(زنیت سنت پترزبورگ)، خاویر ماسچرانو (هبئی فورچون چاینا)، اور بانگا (سویا)، جووانی لوسلسو (پاری‌سن‌ژرمن)، مانوئل لانسینی (وستهام)، مارکوس آکونا (اسپورتینگ لیسبون) و لوکاس بیلیا (میلان)

مهاجم: لیونل مسی(بارسلونا)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، آنخل دی‌ماریا (پاری‌سن‌ژرمن)، گونسالو ایگواین (یوونتوس) و دیه‌گو پروتی (رم)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.