دادگاه بیلبائو اسپانیا ۳ هوادار روس و یک لهستانی بازداشت‌ شده در جریان درگیری یک بازی لیگ اروپا و کشته‌شدن یک پلیس این کشور را آزاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از شبکه رادیویی و تلویزیونی اسپانیول، دادگاه اسپانیا در رونده بررسی پرونده درگیری هواداران ۲ تیم اتلتیک بیلبائو و اسپارتاک مسکو پیش از آغاز بازی دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا دستور آزادی ۹ نفر را صادر کرد که در میان آنها ۳ روس و یک لهستانی دیده می‌شود.

در جمع آزادشدگان ۵ هوادار اهل ایالت باسک اسپانیا، ۳ هوادار روس و یک هوادار لهستانی قرار دارند که متهم به شورش‌های خیابانی و حمله به نیروهای پلیس بودند.

بازی تیم‌های اتلتیک بیلبائو و اسپارتاک مسکو پنجشنبه شب گذشته با پیروزی ۲ بر یک میزبان پایان یافت اما در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت تیم اسپارتاک مسکو راهی مرحله بعدی لیگ اروپا شد. طبق گزارش منتشره از سوی پلیس ایالت باسک اسپانیا هواداران ۲ تیم اتلتیک بیلبائو و اسپارتاک مسکو پیش از آغاز این بازی در مرکز شهر با یکدیگر درگیر شدند که در این جریان یک پلیس کشته شد. وی در بیمارستان به علت سکته قلبی گذشت.

اسماعیلوف، نایب‌رئیس باشگاه اسپارتاک مسکو در رابطه با این حادثه نیز گفت: طرفداران باشگاه اسپارتاک از سوی هواداران اسپانیایی تحریک شدند و مجبور به دفاع از خود بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.