مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: نباید اجازه دهیم سرنوشت بقای تیم‌مان در لیگ برتر به اما و اگر بکشد.

سهیل حق‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم سپیدرود رشت مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. دو تیم بازی تاکتیکی و جوانمردانه‌ای انجام دادند و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه هر یکدیگر خلق کردند که سهم تیم ما در خلق این فرصت‌ها بیشتر بود. خدا را شکر دو گل به ثمر رساندیم و فکر می‌کنم بازی تاکتیکی بسیار خوبی را در نیمه اول از هر دو تیم شاهد بودیم،‌ اما در نیمه دوم وضعیت تیم ما بهتر از حریف بود.

وی ادامه داد: به نظرم ما به دو دلیل کاملاً روشن توانستیم سایپا را شکست دهیم،‌ اول حمایت تماشاگران‌مان که از دقیقه یک بسیار پُر شور تیم را حمایت کردند و من را به یاد بازی‌های هفته‌های پایانی فصل گذشته در لیگ دسته اول انداختند. طرفداران ما در هر بازی حمایت بسیار خوبی از سپیدرود انجام می‌دهند، اما در این دیدار حمایت آنها رنگ و بوی دیگری داشت. دومین دلیل برتری ما برابر سایپا هم انگیزه بازیکنان و تلاشی بود که آنها انجام دادند. البته نباید از زحمات اعضای کادرفنی هم به سادگی گذشت که تمرینات بسیار خوبی را در طول هفته برای بازیکنان تدارک دیدند. علی کریمی با این برد نشان داد که اگر فرصت داشته باشد، می‌تواند تیم خوبی را بسازد.

مربی تیم سپیدرود درباره دلیل تغییر شیوه بازی این تیم و عملکرد بسیار خوب بازیکنانش تصریح کرد: شاید یکی از دلایل تمریناتی است که در تعطیلی دو هفته لیگ برتر انجام دادیم و شاید هم شوک حاصل از خبر جدایی هفته پیش علی کریمی باعث شد بازیکنان به خودشان بیایند. من در گذشته هم گفتم،‌ پس از بازی برابر استقلال کاملاً مشهود بود که بچه‌ها به خودشان آمده‌اند. شاید هم تغییراتی که کریمی در تیم ایجاد کرد باعث شد بازیکنان جوان با انگیزه بازی کنند. به نظرم به طور کلی این موارد همه دست به دست یکدیگر داد تا این نتیجه مقابل سایپا رقم بخورد. در لیگ برتر هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از قبل برنده بداند، همان‌طور که ما در این بازی توانستیم سایپا را که برای کسب سهمیه می‌جنگد، شکست دهیم.

«ناراحتی من از امتیازاتی است که به راحتی مقابل تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان و گسترش فولاد از دست دادیم»، حق‌شناس با بیان این جمله گفت: ما در برخی از مسابقات کاملاً سوار بازی بودیم و با بدشانسی و بی‌دقتی موقعیت‌های‌مان را از دست دادیم. اگر ما آن امتیازات را جمع می‌کردیم،‌ الان چهار یا پنج رده بالاتر از رتبه کنونی خودمان بودیم و با خیال راحت به ادامه لیگ فکر می‌کردیم. در هر صورت اکنون باید امتیازات باقیمانده را جمع کنیم تا کارمان به اما و اگر نکشد.

وی در مورد مصدومیت حسین کعبی نیز خاطرنشان شد: کعبی از روز قبل از بازی در ناحیه پای خود درد داشت و این آسیب‌دیدگی در بازی تشدید شد. علاوه بر او من باید از تمام بازیکنان‌مان تشکر کنم که در دیدار برابر سایپا با تمام توان جنگیدند.

مربی سپیدرود در پایان عنوان کرد: از هواداران خوب‌مان هم تشکر می‌کنم که با تشویق تیم سایپا و علی دایی که اسطوره ملی است،‌ فرهنگ بالای مردم رشت را نشان دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.