پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد و بازیکنان این تیم باید تفاوت بین بازی‌های داخلی و خارجی را متوجه شوند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار سه‌شنبه پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نشان داد توانایی های زیادی دارد و می تواند رقیب سرسختی برای دیگر تیم های این گروه باشد.

وی تصریح کرد: با این حال تیم السد قطر بازیکنان طراز اولی دارد. آنها ژاوی هرناندز را که از بهترین تیم دنیا بارسلونا آمده است در اختیار دارند. بازیکنان دیگر این تیم نظیر پورعلی‌گنجی هم نشان داده اند می توانند حریف سرسختی برای پرسپولیس باشند.

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس اظهار داشت: برانکو ایوانکوویچ باید بازیکنانش را آگاه کند که دیدارهای لیگ برتر با آسیا فرق دارد. تفاوتش هم مشخص است که سرمایه های هنگفتی در لیگ های عربی می شود و آنها تمام امکانات را در اختیار گرفته اند. شما می بینید که در گرفتن جام هم موفق بوده اند و در چند دهه اخیر، هیچ کدام از تیم های باشگاهی ایران نتوانسته اند افتخارات آنها را کسب کنند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس کار بسیار سختی برای گرفتن جام در لیگ قهرمانان آسیا دارد و نباید تصور کنیم این تیم می تواند به راحتی حریفان آسیایی اش را شکست دهد. پرسپولیس در همین بازی با السد هم باید حواسش را جمع کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.