مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر می‌گوید وقتی که این استان میزبان تورنمنت بین‌المللی مسابقات فوتبال ساحلی پرشین کاپ شد، ظرف مدت ۲۵ روز زمین و زیرساخت‌ها را فراهم کردند.

احمد بهروزیان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره میزبانی بوشهر از مسابقات فوتبال ساحلی پرشین کاپ اظهار داشت: قبل از هر چیز ایام الله دهه فجر را تبریک می‌گویم. ما هم دومین سال میزبانی مسابقات پرشین کاپ را پشت سر گذاشتیم. این مسابقات سال گذشته برای اولین بار برگزار شد و برای سال دوم هم تیم‌های اسپانیا، اوکراین و آذربایجان به همراه ایران در این مسابقات حاضر شدند. خوشبختانه از سال گذشته توانستیم زیرساخت خیلی خوبی برای فوتبال ساحلی در استان بوشهر فراهم کنیم و زمینی که ما داریم جزو بهترین زمین‌های فوتبال ساحلی در بعد بین‌المللی است که با این استاندارد می‌توانیم میزبان فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی و والیبال ساحلی باشیم.

وی افزود: ما یکی از بهترین زمین‌ها را در سطح آسیا ساخته‌ایم و با این زیرساخت هم می‌توانیم میزبان مسابقات در رشته‌های مختلف ساحلی باشیم. با این شرایطی که فراهم شد و برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، ورزش استان بوشهر با شتاب فراوانی رو به جلو حرکت می‌کند. در این چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی در بعد قهرمانی و همگانی داشتیم و انتظار داریم در مسابقات آسیایی جاکارتا نیز ورزشکارانی از بوشهر بتوانند بدرخشند و با پتانسیلی که در ورزش استان داریم، قطعاً نفراتی را در این مسابقات خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر درباره اینکه زمین فوتبال ساحلی در چه مدت زمانی ساخته شد، گفت: از زمانی که مشخص شد ما میزبان تورنمنت بین‌المللی پرشین کاپ هستیم، فرصت کمی داشتیم و ظرف مدت ۲۵ روز توانستیم این زمین را درست کنیم. سال گذشته یک نشست یک ماه یا ۳۵ روز قبل از آغاز مسابقات داشتیم و آن زمان کسی باورش نمی‌شد این زمین آماده شود، اما با اهمیتی که استاندار محترم بوشهر داشتند و با پیگیری‌های ما و خانم شهریاری از دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال، این زمین را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ۲۵روزه آماده کردیم. این زمین هم نواقصی داشت که آنها را برای امسال از بین بردیم و اکنون زمینی استاندارد در استان بوشهر داریم.

بهروزیان‌فر در خصوص اینکه وضعیت شاهین بوشهر در این استان نگران‌کننده است و با توجه به اهمیت این تیم برای مردم بوشهر کمکی به این تیم خواهد شد یا نه، اظهار داشت: خوشبختانه بوشهر در زمینه فوتبال جایگاه خاصی در سطح کشور دارد، همان‌طور که بازیکنان خوبی از استان در سطح کشور و بین‌المللی مطرح هستند. تیم شاهین بوشهر هم یک تیم بسیار قدیمی و مردمی است. این تیم سال‌هاست به دست پایین‌تر سقوط کرده و با مشکلاتی دست به گریبان است، اما پس از آن مشکلات عدیده و با پیگیری‌هایی که انجام شد، شاهین تحت نام شاهین شهرداری با حمایت شهرداری در لیگ دسته دوم حضور یافت. انتظار داریم امسال جزو تیم‌هایی باشد که به لیگ دسته اول صعود کند و دوباره به لیگ برتر بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: ما ایرانجوان را هم داریم که در لیگ دسته اول فعالیت می‌کند و تیم پارس جنوبی هم در لیگ برتر نماینده استان بوشهر است. خوشبختانه وضعیت پارس جنوبی جم هم خوب است و وقتی این تیم در شهر جم بازی دارد، تمام مردم استان به خصوص مردم خوب شهر جم به ورزشگاه می‌روند تا از تیم‌شان حمایت کنند. اگر شاهین نداریم، پارس جنوبی را داریم. مردم هر دو تیم را دوست دارند و شاهین را بیشتر که تلاش می‌کنیم این تیم زودتر به لیگ برتر بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.