کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر می‌گوید تیمش در تلاش است تا به سطحی جدید برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر ۲ بر بریستول‌سیتی غلبه کردند و در مجموع دو دیدار رفت‌ و برگشت با نتیجه ۵ بر ۳ راهی دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس شدند، پس از این بازی گفت: ما با ارائه بازی خوبی به دیدار نهایی رسیدیم و از این بابت خیلی خوشحالیم.

وی افزود: ما در این بازی ابتدا با اختلاف دو گل پیش افتادیم، اما سپس کنترل بازی را از دست دادیم و در چنین مواردی باید تا انتها جنگید. به هر حال این درسی برای ما برای بازی بعدی‌مان مقابل کاردیف‌سیتی در جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان اروپا شد.

سرمربی آبی‌پوشان منچستر تأکید کرد: همیشه باید ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد. در نیمه اول ما در دادن پاس‌های آخر دقت لازم را نداشتیم و می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم.

گواردیولا تأکید کرد: رسیدن به فینال جام حذفی تنها برای من نیست و متعلق به منچسترسیتی است. ما باشگاهی هستیم که سعی می‌کنیم تا به سطحی جدید برسیم. من‌سیتی با مانچینی و پیگیرینی تقریباً به این سطح رسید و اکنون در تلاش هستیم تا همین روند را در این سطح ادامه بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.