سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر می‌گوید تیمش در تلاش است تا به سطحی جدید برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر ۲ بر بریستول‌سیتی غلبه کردند و در مجموع دو دیدار رفت‌ و برگشت با نتیجه ۵ بر ۳ راهی دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس شدند، پس از این بازی گفت: ما با ارائه بازی خوبی به دیدار نهایی رسیدیم و از این بابت خیلی خوشحالیم.

وی افزود: ما در این بازی ابتدا با اختلاف دو گل پیش افتادیم، اما سپس کنترل بازی را از دست دادیم و در چنین مواردی باید تا انتها جنگید. به هر حال این درسی برای ما برای بازی بعدی‌مان مقابل کاردیف‌سیتی در جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان اروپا شد.

سرمربی آبی‌پوشان منچستر تأکید کرد: همیشه باید ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد. در نیمه اول ما در دادن پاس‌های آخر دقت لازم را نداشتیم و می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم.

گواردیولا تأکید کرد: رسیدن به فینال جام حذفی تنها برای من نیست و متعلق به منچسترسیتی است. ما باشگاهی هستیم که سعی می‌کنیم تا به سطحی جدید برسیم. من‌سیتی با مانچینی و پیگیرینی تقریباً به این سطح رسید و اکنون در تلاش هستیم تا همین روند را در این سطح ادامه بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.