کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی بادران گفت که بیش از توجه به قضاوت داوری دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی، باید به نمایش نه چندان مطلوب نارنجی‌پوشان پایتخت توجه کند.

محمد ربیعی درباره تساوی یک - یک بادران مقابل ملوان بندرانزلی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: این مسابقه برای ما خوب نبود و شاید بدترین نمایش فنی تیم ما در دو فصل اخیر بود. کاری به نتیجه بازی ندارم، اما روز گذشته بازی بدی ارائه کردیم و باید دلیل فنی این موضوع را بررسی کنیم. البته این اتفاق طبیعی است و ممکن است هر تیمی در یک مسابقه بد بازی کند.

وی درباره قضاوت ناصر جنگی در این بازی اظهار داشت: خیلی خوب است که بخواهیم به داوران جوان بها بدهیم، اما احساس می‌کنم این دیدار برای داور مسابقه دیروز کمی سنگین بود و در برخی صحنه‌ها با ملوان مهربان‌تر برخورد می‌کرد. البته بیشتر از اینکه به داوری و سبک بازی حریف بپردازم، باید به تیم خودم و علت بازی نه چندان خوب بادران توجه کنم. شاید داور هم در صحنه‌ای خوب عمل نکرده باشد و از او گلایه کنم، اما شکایت اصلی را باید از تیم خودم داشته باشم.

سرمربی بادران درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: بازی سخت و سنگینی برای ما خواهد بود. این مسابقه هم شرایط خاص خود را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.