سرمربی بادران گفت که بیش از توجه به قضاوت داوری دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی، باید به نمایش نه چندان مطلوب نارنجی‌پوشان پایتخت توجه کند.

محمد ربیعی درباره تساوی یک - یک بادران مقابل ملوان بندرانزلی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: این مسابقه برای ما خوب نبود و شاید بدترین نمایش فنی تیم ما در دو فصل اخیر بود. کاری به نتیجه بازی ندارم، اما روز گذشته بازی بدی ارائه کردیم و باید دلیل فنی این موضوع را بررسی کنیم. البته این اتفاق طبیعی است و ممکن است هر تیمی در یک مسابقه بد بازی کند.

وی درباره قضاوت ناصر جنگی در این بازی اظهار داشت: خیلی خوب است که بخواهیم به داوران جوان بها بدهیم، اما احساس می‌کنم این دیدار برای داور مسابقه دیروز کمی سنگین بود و در برخی صحنه‌ها با ملوان مهربان‌تر برخورد می‌کرد. البته بیشتر از اینکه به داوری و سبک بازی حریف بپردازم، باید به تیم خودم و علت بازی نه چندان خوب بادران توجه کنم. شاید داور هم در صحنه‌ای خوب عمل نکرده باشد و از او گلایه کنم، اما شکایت اصلی را باید از تیم خودم داشته باشم.

سرمربی بادران درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: بازی سخت و سنگینی برای ما خواهد بود. این مسابقه هم شرایط خاص خود را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.