رئال مادرید در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‎ها قهرمان شده و حالا بارسلونا باید در ال کلاسیکو برای این تیم تونل افتخار تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک بار دیگر ال کلاسیکو در اسپانیا باید در شرایطی برگزار شود که تیم فوتبال رئال مادرید در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‎ها قهرمان شده و حالا همه چشم‎‌ها به بارسلونا است که آیا در تاریخ ۲۳ دسامبر و در روز بازی برای رئالی‌ها تونل افتخار تشکیل می‌دهند یا نه.

فصل گذشته آبی و اناری‌ها تصمیم گرفتند این کار را نکنند و این اتفاق زمانی افتاده بود که سفیدپوشان در ژاپن قهرمان شده بود و بعد از آن باید دیدار ال‎کلاسیکو در نیوکمپ برگزار می‎شد. اما بارسلونا زیر بار تونل افتخار نرفت. در تونل افتخار بازیکنان تیم باید هنگام ورود تیم قهرمان به زمین تونلی تشکیل داده و برای آن‌ها دست بزنند و تشویقشان کنند.

آبی و اناری‌ها یک بار دیگر هم این قانون را نادیده گرفته بودند؛ زمانی که رئال مادرید قهرمان سوپرکاپ یوفا شده بود و در ماه آگوست دو تیم باید مقابل یکدیگرقرار می‎گرفتند.

در ژانویه سال ۲۰۱۵ والنسیا برای رئال مادرید تونل افتخار تشکیل داد و فصل بعد هم رئال بتیس برای بارسلونا این کار را انجام داد.

در این باره قانون قطعی وجود ندارد که در صورت تخلف و رعایت نکردن آن تیم‌ها مجازات شوند، حتی یک بار پپ گواردیولا از بازیکنان ال هاسپیتالت خواست این کار را انجام ندهند.

اما هواداران رئال خیلی دوست دارند در بازی مقابل دیرینه‎ترین رقیبشان بازیکنان این تیم برای بازیکنان تیم مورد علاقه آن‌ها دست بزنند.

رونالدو بعد از بازی با گرمیو در این باره گفت: دوست دارم بارسلونا برای رئال مادرید تونل افتخار تشکیل دهد. همچنین امیدوارم بتوانیم آن بازی را هم ببریم تا دوباره لالیگا برایمان زنده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.