رئیس فدراسیون انجمن‌های گردشگری آرژانتین اعلام کرد در هر بازی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۲۰ هزار هوادار آرژانتینی حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، فابریسیو به خبرنگاران گفت: درخواست‌های بسیار زیادی از سوی هواداران فوتبال و مردم آرژانتین جهت سفر به روسیه برای تماشای جام جهانی ۲۰۱۸ دریافت کردیم.

وی افزود: اطمینان داریم که در هر بازی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۲۰ هزار هوادار حضور خواهند یافت. البته باید تأکید کنم تعداد بیشتری از هواداران به روسیه می‌آیند، اما شاید همه نتوانند به ورزشگاه‌ها راه پیدا کنند. ملت آرژانتین فوتبال را بسیار دوست دارند و فکر می‌کنم جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت فوق‌العاده‌ای برای شناخت روسیه خواهد بود.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط به بازدید هیئت نمایندگی فوتبال آرژانتین از ورزشگاه اسپارتاک مسکو یکی از ۱۲ ورزشگاه میزبان این رقابت‌هاست. اعضای این هیئت از بخش‌های مختلف ورزشگاه اسپارتاک از جمله سکوها، رختکن‌ و سالن‌های مشاهیر، نشست خبری و ماساژ بازدید کردند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز هم‌اکنون جهت برگزاری بازی دوستانه با روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو در این کشور حضور دارد.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ با شرکت ۳۲ تیم از جمله ایران در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.