دیگو سیمئونه در سال‌های اخیر عملکردی فوق‌العاده در اتلتیکومادرید داشته و مانند هر مربی دیگری رویای مربیگری در لیگ برتر انگلیس را هم دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکای اسپرتس در گزارشی مدعی شده دیگو سیمئونه مشتاق قبول مربی‌گری تیمی از لیگ انگلیس است: «او مربی‎ای است که حالا از تیم فوتبال اتلتیکومادرید بزرگ‎تر شده است و وقتی در چنین حالتی برای مدتی طولانی در یک تیم بمانی دچار افت می‎شوی؛ همان اتفاقی که برای سیمئونه افتاده است.

او حالا به لیگ برتر نگاه می‎کند و با خود می ‏گوید قرار نیست مربی منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال یا لیورپول شوم. شاید بتوانم مربی چلسی شوم و بعد از آن گزینه بعدی اورتون است. اورتون هم باشگاهی ثروتمند است که دستمزدهای خوبی پرداخت می‎کند و در لیگ جزیره هم هست. پس چرا نباید به انگلیس بروم.

همه مربیان دوست دارند زمانی در لیگ برتر مربی‎گری کنند. در اسپانیا تیم‌‎ها مجبورند برای درآمدزایی ساعت ۱۱:۳۰ صبح بازی کنند. اما ما مجبور نیستیم. لیگ برتر همان جایی است که دوست دارد باشد. پول موجود در این لیگ بسیار تعیین کننده است و به همین دلیل است که همه مربیان از جمله سیمئونه به کار در این لیگ فکر می‎کنند. »

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.