بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان به خاطر مسابقات لیگ خسته هستند، ولی برگزاری دو بازی تدارکاتی برای نفرات جوان محک خوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان در این دو روز خوب تمرین کرده‌اند ولی معلوم است که به خاطر مسابقات لیگ یک مقدار خسته هستند.

وی افزود: برگزاری بازی‌های دوستانه بسیار مهم است. بازی با پاناما خوب می‌شود، چون آنها هم به جام جهانی صعود کرده‌اند. ان‌شاءالله بازی با ونزوئلا هم برگزار شود. شنیده‌ام که برگزاری این بازی هنوز صددرصد نشده است. خدا کند این بازی برگزار شود، چون ونزوئلا هم تیم خوبی است و می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان جوان باشد.

دژاگه در خصوص وضعیت مصدومیت خودش خاطرنشان کرد: به خاطر مصدومیت به ایران آمدم تا با مربیان و فیزیوتراپ تیم ملی کار کنم. خدا را شکر خوب جلو آمدم و روز گذشته هم تمرینات خوبی برگزار کردم. ان‌شاءالله که به بازی پاناما و ونزوئلا برسم.

بازیکنان تیم ملی ایران درباره وضعیت سامان قدوس و اینکه این بازیکن هم شرایطی مشابه با خودش دارد، گفت: به نظرم اگر قدوس به لیگ انگلیس برود بهتر است. سامان بازیکن خوبی است و همه کیفیت بازی او را دیده‌اند. معلوم است که اگر این بازیکن به لیگ‌های انگلیس یا آلمان برود، بهتر است.

دژاگه درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی گفت: در این شش سال گذشته، این تیم عالی بوده است. بازی با ونزوئلا و پاناما تست‌های خوبی برای بازیکنان جوان است. ان‌شاءالله که آنها همین‌طور ادامه دهند و به جاهای بالاتر برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.