عضو تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است جنگندگی تمام بازیکنان و تاکتیک های اوکتاویو دلیل پیروزی پرگل ایران برابر پاراگوئه بوده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصطفی کیانی -ملی پوش فوتبال ساحلی ایران درباره مسابقه روز گذشته ایران و پاراگوئه گفت: همانطور که می دانید بازی اول برای هر تیمی همیشه سخت و دشوار است. به قول سرمربی تیم ملی بازی نخست حکم فینال را برای هر تیمی دارد. شرایط مسابقه، آب و هوا و زمین مسابقه در بازی نخست بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل بازی اول برای هر تیمی همیشه پر فشار و سخت بوده است.

وی در باره تیم پاراگوئه گفت: تیم پاراگوئه بسیار خوب و قدرتمند بود. بچه ها با جنگندگی که داشتند و همچنین با تاکیتیک هایی که مارکو اکتاویو در طول بازی گوشزد می کرد، توانستیم بازی که باخته را با اختلاف سه گل ببریم.

وی با اشاره به اینکه پیش از دیدارهای جام جهانی نیز با این تیم بازی دوستانه داشتیم، گفت: در بازی دوستانه شرایط به گونه ای است که هیچ استرسی نداریم اما در بازی های رسمی شرایط کاملا متفاوت است. با توجه به اینکه این تیم بسیار قدرتی بازی می کند، عملکرد ما برابرشان مطلوب بود و با توجه به تاکتیک های سرمربی با اختلاف گل بیشتری این تیم را شکست دادیم.

وی در پایان درباره دیدار امروز مقابل مکزیک گفت: مکزیک تیمی از منطقه آمریکای جنوی است و معتقدم همانند پاراگوئه بازی فیزیکی و پرچالشی را انجام می دهد. ما تجربه بازی در دو دوره جام بین قاره ای و یک دوره جام جهانی را با این تیم داشته ایم. این تیم با تکیه بر قدرت فیزیکی خود، باعث خواهد شد تا رقابت سختی را داشته باشیم اما امیدوارم که در این دیدار بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.