سرمربی تیم دسته اولی بادران گفت که احساس بازیکنان این تیم بر منطق آنها غلبه کرد و همین مسئله باعث شد بادران در خانه خود مقابل شهرداری ماهشهر شکست بخورد.

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره شکست ۲ بر یک تیمش مقابل شهرداری ماهشهر اظهار داشت: بازیکنان ما روز گذشته عطش زیادی برای پیروزی داشتند. تیم حریف هم با ۹ نفر در زمین خودی دفاع می‌کرد و ما باز بازی کردیم. در این باز شدن، توپ توسط هافبک تیم حریف قطع و همین توپ وارد دروازه ما شد.

وی با بیان اینکه این شکست می‌تواند ناشی از بار روانی و توقعی که از بادران می‌رود، باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در جریان بازی این بود که احساس بر منطق بازیکنان ما غلبه کرد. تیم‌های من براساس نظم کار می‌کنند و اگر نظم نباشد، تیم به مشکل می‌خورد. از این موضوع ناراحت هستم و با آن برخورد می‌کنم. ما در مجموع دیدار با تیم‌های شهرداری ماهشهر، برق جدید و خونه‌به‌خونه، حدود ۱۶ موقعیت گلزنی را از دست دادیم و دروازه‌بان تیم‌های حریف ما بهترین دروازه‌بان هفته لیگ یک شدند. این نوید توانایی ما در خلق موقعیت گلزنی را می‌دهد، اما از دست دادن این فرصت‌ها برای‌مان ناراحت‌کننده است.

سرمربی بادران با بیان اینکه بادران تیم کوچکی نیست و بازیکنان باتجربه‌ای در این تیم حضور دارند، درباره دور شدن این تیم از جمع بالانشینان جدول لیگ دسته اول گفت: فضای کنونی فضای تحلیل است و باید کار کنیم. ما با تحقیقات و تغییر ریتم، دوباره به لیگ بازمی‌گردیم. شاید حضور در جام حذفی بر روند ما تأثیر داشته است. با این وجود مطمئنم تیم به روزهای خوب خود برمی‌گردد. ما به این فضاها نیاز داریم، چون برخی از بازیکنان مغرور شده بودند.

ربیعی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نفت تهران و تقابل بادران با سرخپوشان پایتخت در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیمی نیست که نیاز باشد از آن تعریف کنم و برای همه عزیز است. با این وجود هر موقع که زمان بازی اعلام شد، روی این بازی تمرکز می‌کنیم.

«با توجه به اینکه قرار است میزبان دیدار پرسپولیس - بادران از قرعه‌کشی انتخاب شود، آیا بادران در ورزشگاه کارگران می‌تواند میزبان سرخپوشان باشد؟»، وی در این باره اظهار داشت: فکر نمی‌کنم ورزشگاه کارگران شرایط بازی را داشته باشد و در تهران ورزشگاه‌های شهدای شهر قدس، تختی، پاس قوامین و آزادی می‌توانند میزبان جام حذفی باشند. با این وجود باید در آن زمان تصمیم‌گیری کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.