وزارت ورزش و جوانان باوجود گذشت ۷ ماه از سال، همچنان پیگیر وضعیت حق پخش تلویزیونی برای فوتبال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان درباره نیاز فدراسیون فوتبال به کمک وزارت ورزش برای برگزاری بازی های تدارکاتی قبل از جام جهانی ،گفت: اراده عمومی دولت این است که از رشته هایی مثل فوتبال حمایت کند تا در اجرای برنامه ها با مشکل مواجه نشوند. وزارت ورزش کنار فدراسیون ها خواهد بود تا برای اجرای برنامه هایشان مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: ما یک تفاهمنامه کلی با فدراسیون ها داریم و در کنارشان هستیم تا کمکشان کنیم. ولی اینکه در فدراسیون ها از وزارت مرتب در اجرای برنامه ها و حمایت مالی و معنوی خارج از چارچوب های از قبل تعیین شده انتظار داشته باشیم، اینطور نیست.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: مجلس به دولت تکلیف کرده است تا فوتبال وضعیتش را با صدا و سیما برای درآمد حق پخش مشخص کند. هفت ماه از سال گذشته ولی باوجود پیگیری های مختلف وزارت و فدراسیون فوتبال و باوجود برگزاری چند جلسه در صدا و سیما، هنوز در کش و قوس عملیاتی شدن این مسئله هستیم. منابعی که فدراسیون فوتبال استفاده می کند در این حوزه با مشکل مواجه است.

داورزنی تصریح کرد: خارج از آن، وزارت ورزش و دولت کنار فدراسیون فوتبال است و در تحقق و اجرای برنامه ها و اردوها و بازی ها سعی می کنیم مشکلی وجود نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.