محرومیت مهاجم گلزن ایران برای مصاف با اسپانیا در جام جهانی زیر ۱۷ سال هند، به سوژه رسانه‌های محلی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار ایران و اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال از ساعت ۱۵ فردا (یکشنبه) در شهر کوچی هند برگزار می‌شود و صبح امروز نیز جلسه هماهنگی این دیدار با حضور مدیران تیم‌ها برگزار شد.

در جلسه هماهنگی در خصوص ساعت حرکت تیم‌ها از هتل به سمت ورزشگاه، لباس تیم‌ها و... صحبت شد. تیم ایران طبق معمول با لباس سفید رنگ به میدان خواهد رفت و اسپانیایی‌ها نیز با لباس اصلی‌شان (قرمز رنگ) به میدان خواهند رفت.

نکته جالب این است که ایران و اسپانیا در یک هتل حضور دارند و همسایه شده‌اند. رسانه‌های هندی نیز امروز به غیبت یونس دلفی، مهاجم گلزن ایران در دیدار مقابل اسپانیا پرداخته‌اند و این موضوع انعکاسی ویژه در بخش اخبار مربوط به جام جهانی داشته است.

تیم ایران از ساعت ۱۵ امروز آخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد که این تمرین در هوای ابری و بارانی انجام می‌شود، در حالی که هوای دو روز پیش شهر کوچی آفتابی بوده است.

موضوعی که نگرانی تیم نوجوانان ایران را کمتر کرده، قانون مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال است. طبق قانون تیم‌هایی که راهی نیمه نهایی می‌شوند، تمامی اخطارهای آنها بخشیده می‌شود و به این ترتیب حتی اگر بازیکنانی که کارت دارند در بازی با اسپانیا کارت زرد بگیرند محروم نشده و کارت‌های آنها بخشیده می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )