سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اعتراض هواداران را شنیدم و به آنها حق می دهم نسبت به نتیجه به دست آمده معترض باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، کرانچار پس از شکست یک بر صفر برابر نفت تهران در نشست خبری گفت: در نیمه نخست کاملا بر بازی مسلط بودیم و چند موقعیت صد درصد را از دست دادیم.

در نیمه دوم هم تقریبا بازی در اختیار ما بود اما وقتی نتوانید موقعیت هایت را به گل تبدیل کنی شکست خواهی خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که دو بازی متفاوت را مقابل پرسپولیس و نفت انجام داده اید علت آن چیست، گفت: اعتقاد دارم در مقابل پرسپولیس بازیکنانم جنگندگی و دوندگی بیشتری داشتند و تلاش بیشتری از خود به خرج دادند اما در این بازی تمرکز نداشتیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان به درستی استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اعتراض هواداران و درخواست برکناری وی از سپاهان نیز گفت: به هواداران حق می دهم. آنها دوست ندارند تیمشان بازنده باشد خصوصا که این مسیر طولانی را طی کرده اند تا بتوانند موفقیت تیمشان را ببینند اما متاسفانه ما نتیجه را واگذار کردیم و آنها هر چه بگویند ما مستحق آن هستیم.

وی در خصوص مشکل گل نزدن مهاجمان سپاهان هم گفت: از ابتدای فصل این مشکل در تیم ما وجود داشته و ما تلاش کرده و خواهیم کرد تا بتوانیم این معضل را برطرف کرده و در دیدارهای بعدی به گل دست پیدا کنیم اما فکر می کنم بخشی از این مشکل هم به ناتوانی یا بی دقتی مهاجمان ما منجر شود که نمی توانند از موقعیت های بدست آمده استفاده کرده و دروازه حریف را باز کنند.

کرانچار در پایان در خصوص عدم استفاده از علی کریمی نیز افزود: وی در دیدار برابر فولاد دچار آسیب دیدگی شد و به این بازی نرسید اما مطمئنم با رفع مصدومیتش در دیدارهای آینده می تواند به ما کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.