سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متاسفانه نیازهای ما توسط باشگاه برآورده نشده و فکر می کنم تنها نام مالک باشگاه عوض شده و هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر تیم برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از پایان دیدار گفت: بازی خوبی انجام دادیم. هر دو تیم بدنبال برد بودند و شرایط ما و سپاهان به یک شکل بود. بنابراین تلاش می کردیم که موفق باشیم و خوشحالم که توانستیم به یک پیرزوی شیرین دست پیدا کنیم.

وی در خصوص عملکرد داور این دیدار و اعتراض های وی به او افزود: من همیشه سعی کرده ام به داور بی احترامی نکنم و در مورد قضاوت او صحبتی نکنم اما امروز در چند صحنه اشتباهات محرزی وجودداشت و اگر فیلم بازی را دیدید و من اشتباه کرده بودم از کادر داوری عذرخواهی می کنم ولی داور می توانست دقت بیشتری به خرج دهد و در بعضی مواقع سوت عادلانه تری بزند.

سرمربی نفت طلائیه تهران در خصوص استفاده از دو مهاجم در این دیدار افزود: ما بازیکنان جوانی داریم البته با تجربه هم در تیم ما وجود دارد و امروز مهاجمان ما خصوصا آل کثیر و منوچهری عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند ما را در این پیروزی یاری کنند و مطمئنا در هفته های آینده هم از آنان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

کریمی در پاسخ به این سئوال که چرا لب خط نمی آیید تا بازیکنان انرژی بیشتری بگیرند، تصریح کرد: در تمام بازیها من و دیگر اعضای کادر فنی جابجا می شویم اما بعضی اوقات فکر می کنم شاید بازیکنان جوان تیم ما با دیدن من کنار خط استرس پیدا کنند و نتوانند بازی خود را ارائه دهند.

سرمربی نفت طلائیه تهران در پاسخ به این سئوال که آیا با آمدن مالک جدید شرایط فرق کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز آنچه که ما نیاز داشتیم به ما داده نشده است و من فکر می کنم تنها اسم مالک باشگاه عوض شده است. مالکین قبلی ۱۰ درصد پرداخت داشته اند و مالکین فعلی هم ۱۰ درصد. امیدوارم در روزهای آینده آنها آنچه را که لازمه یک تیم است در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم در ادامه راه با آرامش بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن خارجی آفریقایی به خدمت خواهید گرفت یا خیر گفت: ملیت بازیکن مهم نیست آنچه که برای ما حائز اهمیت است این است که او بتواند از لحاظ فنی کمک موثری به ما کند. ما تنها می توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم و بدنبال این هستیم تا بتوانیم بازیکنانی را جذب کنیم که کارایی لازم را برای ما داشته باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )